Jump to content
Sign in to follow this  
Roksu

puskuri

Recommended Posts

::F:D::DD voitte luul et se on mun irl pic mut laitan kesällä kuvan niin näätte eron...

ole neljää tuntia pidempään muka auki, vai minkä hiton takia niihinkin haetaan vaan osapäiväsiä työntekijöitä? Mä en usko että syy olis siinä että useammalle ois töitä! Ja tosiaan ne työmatkat imee jo melko palan palkasta, jollei työpaikka satu olee ihan lähellä! Että mua ituttaa! Mä itte oon opiskellu eri alalle just, mut ku töitä ei oo vielä löytyny, niin aattelin ootellessani katella entistä hommaa, ei kannata vaikka miten päin laskisi. Hitto ku pääsis ny äkkii omalle tälle uudelle alalle, siellä ei osapäiväisyyksii pahemmin tunneta.

Tähänkö fools on mennyt?

Sä voisit varmaan tulla vaikuttamaan asiaan, etkä trollailla/valittaa sitä näillä muutenki trollipitoisilla foorumeilla :>

Tähänkö fools on mennyt?

Sä voisit varmaan tulla vaikuttamaan asiaan, etkä trollailla/valittaa sitä näillä muutenki trollipitoisilla foorumeilla :>

Hah, sinäpä mulle luun (tai jonkun muun) kurkkuun lykkäsit! Olenkin itse asiassa miettinyt näin kesän tehdessä tuloaan palaamista kotijoukkojen ääreen, yhteisrintamaan! (: