Jump to content
Sign in to follow this  
Kaakamel

Ollaan vanhoja jo :D

Recommended Posts

En ihan tarrkkaan muista mutta varmaan aikoinaan oilin varmaan ainoita FOOLS jäseniä kenellä oli lapsia. Tossa juttelin erään FOOLSsin kans ja kertoi et silläkin on jo jälkikasvua. Mielenkiinnosta kysynkin onko muilla FOOLS jr:iä jaloissa pyörimässä. Itsellä vanhin jo Kuopioon muutti opiskelemaan ja nuorempi on lukion kakkosella.. Nuorempikin täyttää jo 18 ens maaliskuussa. Aika on kyllä menny nopeesti lapsien kanssa. Täs ny laksiskelin pikaseen et kyl varmaan moni on siinä 30 molemmin puolin.

Itsehän olin merillä töissä kun liityin tänne, myöhemmin jäin sitten maihin töihin kun lapset kasvoi ja eivät halunnee minun enään laivalle lähtevän. Nyt ollaan satamassa oltu töissä siitä asti (en oikeen muualta saa duunia, kun on merenkulkualan koulutus). Ihan olen tyytyväine ollut elämään tähän asti, tottakai niit ylä ja alamäkiä on ollu. Edelleen naimisissa saman naisen kanssa kun viimeksikin :D parisuhdehan on kyllä kovastikkin välillä työstöä vaatinut.

Runehan tuli sillon aikoinaan kuvioon mukaan, kun lapset synty. Ei voinu ryyppää ja rellestää enään samalla lailla vaan piti keksiä illoille ja viikonlopuille muuta tekemistä. Eksyin silloin Classicin pariin mutta pianhan tuli sit tää päivitetty versio. En muistaakseni Classiccia kauheesti kerenny räpläämään kun vaihdoin uudempaan. Peli alkoi jäämään taka-alalle kun lasten harrastukset alko viemään paljon aikaa ja rahaakin piti saada ylitöiden merkeissä. Nyt kun lapset vanhempia, tuli hieman kaupungillakin pyörittyä ja reissattua, mutta alkaa kyllä aika olla ajanu ohi mun baarikeikoista. Enemmän istuskellaan kaveriposukass jonkun luona iltaa kun lähdetään radalle. Nyt oon täs pelaamisestakin taas innostunut kun kaukosäätimen käyttöoikeus on aika kiven takana...

Siinähä se olis tiivistettynä.

PS:Rillitki pitäs ostaa ku ei enää nää pientä tekstiä, mutta en ole jaksanu hommaa..

Ei jälkikasvua vaikka useemmalla ikätoverilla onki jo, mut kohta on 1.5 vuotta ollu "kesän ajan hoitokissa" jonka omistajat ei sit voinukaa ottaa sitä takas. Ei siinä mitään, perheest löytyy nyt 2 karvaista urosta.