Jump to content
Sign in to follow this  
newii

Small Game Updates and Betas

Recommended Posts

Small Game Updates and Betas

osrsthumbnail.jpg

 

Tällä viikolla pieniä updateja viime aikaisista polleista, sekä massiivinen beta koskien Line-of-Sightia

 

 

Small Game Improvements

 

Lectern Interfaces

lectern.PNG

 

Marble Lectern

lectern1.PNG

 

Kanavan ironmanagereille hyviä uutisia: Uusi Lectern, jossa on molemmat Demon ja Eagle Lecternit. Vaatii 77 constructionin, Marble blockin, Magic Stonen ja Gold leafin

 

Clue Reward Casket Graphic Change

caskets.png

 

Fishing Trawler

trawler.PNG

 

Muutama muutos 

  • Vuotavat reiät muutettu silleen, että useampi pelaaja voi korjata niitä samanaikaisesti
  • Minigamen pituus on nyt timerissa 10 minuuttia 12 minuutin sijasta (niinkuin se oikeasti on ollut)
  • Activity bar ei enää kulu, jos ei ole mitään activityä nostattavaa tekemistä tarjolla

 

SOTE Changes

 

Quest Boss Fight Replayability

Seren.png

Kuten MM2 ja DS2, SOTEkin saa nyt replayable boss tappelun

 

Quest Cutscene Replayability
Arianwyn.png

Kuten MM2 ja DS2, SOTEkin saa nyt replayable cutscenet

 

Nightmare Zone Additions
nmz%20additions.PNG

Elf petturi ja Essylt on lisätty NMZ pooliin

 

Ardougne Knight Armour
ardyknight.PNG

 

Ardougne armorit SOTE:sta saa nyt POHiin

 

Gauntlet Crystal Singing Interface 
singing.PNG

Gauntletissa tämä kyseinen interface on aina läsnä nykyään kun teet bowlilla jotain

 

Grand Library Optimization 

library.png

 

Paranneltu graafisesti, jotta FPS ongelmat korjaantuu

 

 

Line-of-Sight Beta

telescope.png

 

Sitten se tän päivän isoin 'uutispommi'

 

Viimeiset 15 vuotta (lue: 2004 lähtien) Algoritmi, joka laskee line-of-sightin, ei ole synmetrinen, joten tämän takia peli luo tiettyihin paikkoihin one-way-safespotteja

 

Main-pelissä tämä kyseinen "ongelma" korjattiin vuonna 2009, mutta kuten tiedetään, meidän pelin infra on vuodelta 2007, joten meillä on edelleen vuoden 2004 algoritmi käytössä

 

Nyt on tarkoitus parantaa/korjata tämä kyseinen algoritmi, jotta kaikki linjat olisivat synmetrisiä AINAKIN PVP-tilanteissa

 

Tällä hetkellä joitain tiedossa olevia asioita joihin tämä vaikuttaa

 

  • Sorceress's Garden, Piscarilius Thieving Challenges, MM2 Platform jne
  • NPC:t jotka lyö sinua ja toisinpäin kaukaa, jos ei ole blockia edessä
  • NPC:t, jotka on nimenomaa rakennettu tämän mekaniikan varaan: Pestilent Bloat Theatre of Bloodissa, TzKal-Zuk Infernossa, jne

 

Ja paljon muita, joten Jagex on julkaissut beta-servun, jossa ON SUOTAVAA MENNÄ KOKEILEMAAN KAIKKEA MAHDOLLISTA

Tää on iso update kyllä, vaikuttaa että jagex haluu oikeesti tehä LMS:stä esports

 

 

Last Man Standing Beta Changes

summary_2.png

 

Gear Changes

  • Occult poistettu
  • Blk dhide body ja mystic top paikkoja vaihdettu invussa
  • Morrigan javelin LKM nostettu 10>1000

Capped Food in Inv

Voit pitää max 11 sharkia ja kahta karambwania invassa samanaikaisesti

 

Infinite Run Energy

Stamina pottu poistettu invasta

 

In Other News

  • Graafisia virheitä itemien kanssa korjattu (en luettele, turhia)
  • Moss Giant ei enää repeä välillä kun se kuolee
  • Major reset eventit kuten kuolemat, resettaavat nyt myös Imbued Heartin cooldownin
  • paljon SOTE/Prifddinas typoja korjattu

 

ei muuta

 

 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...