Jump to content
Lrd

End of an Era (2004-2019)

Recommended Posts

Hatunnosto "nuorisolle", Lrd+Eomer, muinaismuistolta (2002-2009) , kun jaksoitte kantaa soihtua vuosikymmenen ajan! Vastahan te tulitte skeneen mukaan! ;D

Paluun tekeminen kävi mielessä monta kertaa, mutta vanha ei sitten koskaan jaksanut, pl. parin kuukauden stuntti OSRS:ssä.

Se päivä koitti sittenkin.

Hieno historia ja "legacy", ei vastaavaa varmaan ole nettipelien historiassa jos ottaa saavutukset ja lähes kahden vuosikymmenen dominoinnin ja olemassaolon huomioon.

Respect.

On 9/24/2019 at 10:42 AM, jtm said:

Hatunnosto "nuorisolle", Lrd+Eomer, muinaismuistolta (2002-2009) , kun jaksoitte kantaa soihtua vuosikymmenen ajan! Vastahan te tulitte skeneen mukaan! ;D

Paluun tekeminen kävi mielessä monta kertaa, mutta vanha ei sitten koskaan jaksanut, pl. parin kuukauden stuntti OSRS:ssä.

Mitäs vanhoja pieruja täällä oikein postailee, haen kävelykepin et pääsen lukemaan postin kunnolla.

Tuli kasvettua teinistä aikuiseksi tän klaanin parissa ja monesti muistan kuinka paskan päivän jälkeen oli jotenkin terapeuttista vaan tulla venttiin/teamspeakkiin höpöttämään paskaa monien hauskojen tyyppien kanssa.  Vaikka mun osalta touhu tais loppuu hetki ennen sulkemista, niin tän topicin lukemisen myötä tuli jotenkin todella haikeet fiilikset. Kiitoksia vaan kaikille tän huikeen yhteisön mahdollistamisesta!

Aikansa kutakin sano jeesus ristillä. Kyllä tuli kaikenlaista koettua foolsin ja TEIDÄN parissa niin suruja kuin ilojakin mutta onneksi vai hienoimmat hetket pysyy mielessä ja niitä miettiessä kyllä kyynel tirahti silmäkulmaan on ne vaan niin hienoja juttuja ollut!

Hienoja hetkijä kyllä ollu kaikki suomi faitit luminarya ja ng vastaan. 

Omalta osalta Osrs tuli painettua läpi samallaa AMK kanssa ja meinasin jo luovutta kunnes tuli nmz (sen jälkeen meinas käydä hassusti ghoustmousen kanssa mut siitkin selvittiin 1/3 accoista jäi banned(#slurki)):D

Kyllä se vaan niin on että fools hallitsi suomi scenee ja pikku hiljaa siirty euroopan valtiaaksi ja niin edelleen maailman #1. Hienoa että jaksoitte painaa viel osrs loppuun saakkaa itse jouduin luovuttamaan kun elämän löysin..

Joo aika sekavaa tekstiä niinkuin yleensä multakin mutta kyllä mä tiiän että te tykkäätte musta https://twemoji.maxcdn.com/2/72x72/1f618.png

Tuskin se maxed totalkaan os tullut jossei ois saanuu ventissä ja ts jauhaa paskaa kaikkien kanssa ja tulihan sitä helsingissä käytyä pienellä miitillä ja kausalassa sit vähän isommalla porukalla ja onhan se sika makee nähdä irl kenen kanssa on jauhanu netissä kaikkee.

Harmi vaan ku en päässy messiiin laivalle tai vikaan miittiin(kun piti skillaaa vähän kun dungeoneerintuli rs ):D

Huppishan sen mulle kerto et pillit on laitettu pussiin tämän osalta ja eiköhän siinä vaiheessa oon perseensä kannettava foorumeille ja iskettävä jotain viestiä pienen hiljas elon jälkeen.

Huomasin et vanhat parratkin on eksyneet kommentoimaan :D

Joo aika sekavaa tekstiä niinkuin yleensä multakin mutta kyllä mä tiiän että te tykkäätte musta  vaikka muuta väitättekinhttps://twemoji.maxcdn.com/2/72x72/1f618.png

Ps. Jos nähdään niin moikataan :D

Terveisin Heroesking AKA first maxed total in fools, zeezar, ZNAHZAR, Katruniitti jne....

Työt vei voiton vuosia sitten. Nyt kun aukasin vanhan pelikoneeni 4v jälkeen, tuli paljon muistoja mieleen. Osaltani Rs oli elämässäni mukana 06-15 ja osa siitä teidän kanssa. Kaiken peliin käyttämäni ajan olisi toki voinut käyttää fiksumminkin, ainakin näin jälkikäteen ajateltuna. Silti en vaihtaisi hetkeäkään pois! 😃 Kiitos jokaiselle!

Oli mahtavaa päästä olemaan mukana Suomen parhaimmassa klaanissa. Fools pelasi aina ammattitaitoisesti, vaikka samalla tunnelma ventissä oli veljellisen rento. Itse lopetin PK:n Foolsin siirryttyä old schooliin. Piditte kunnioitettavasti lippua vielä ylhäällä sielläkin.

Kiitos taisteluvuosista!

Hyvät muistot jäsenenä ajalta 2009-2011 ja kaikki ne taistelut Foolsia vastaan 2006-2009. Vaikka oma aktiivipelaaminen loppui 2011 paikkeilla, kiitos EoMerin tuli käytyä myös 2016 jollakin eventillä 😀 Muistot on ja pysyy, enhän muuten olisi täällä kirjoittamassa tätä viestiä kaikkien näiden vuosien jälkeen. 

Kiitti.

Pakkohan sitä oli tulla itsekin kommentoimaan, kun on end of an era. 
Tulin kurkkaa, että mikä meno, kun itsekin aloitin juuri uudestaan pelaamisen.

Tulihan sitä vietettyä aika 04 - (09?) wildun kuolemaan ja 2013-2014 klaanissa. Kyllähän noita aikoja muistellaan IRL aina välillä shogun/devilin kanssa joskus bissellä. 

Koviä jätkiä koko jengi täynnä! Hatunnostot sille, että jatkoitte menoa tänne asti.

Mua voi tulla moikkaamaan twitchissä https://www.twitch.tv/supertero tai in-game: SuperTero, 
mikäli joku haluu vanhaa pappaa auttaa oppimaan PvM:n ja PvP:n salat ;) 

On 9/24/2019 at 10:42 AM, jtm said:

On 9/24/2019 at 1:45 PM, Hiqpo said:

Se päivä koitti sittenkin.

Hieno historia ja "legacy", ei vastaavaa varmaan ole nettipelien historiassa jos ottaa saavutukset ja lähes kahden vuosikymmenen dominoinnin ja olemassaolon huomioon.

Respect.

On 9/28/2019 at 10:26 AM, seppo_haa said:

Mitäs vanhoja pieruja täällä oikein postailee, haen kävelykepin et pääsen lukemaan postin kunnolla.

Se kertoo millainen vaikutus tällä koko toiminalla on ollu, kun tämmösetki eläkeläiset jaksaa tulla vielä kommentoimaan ;D

Kiitos kaikille hyvistä muistoista ja hauskoista jaetuista hetkistä. Osana Foolssia oleminen on ja oli ehdottomasti parasta antia, mitä koskaan kokenut minkään pelin saralla niin online kuin irl.

Täältäkin löytänyt hienoja ihmisiä ja ystäviä joiden kanssa tulee vielä 16v jälkeenkin juteltua ja jauhettua schaibaa aina kun jossain tavataan. Tietokoneen välityksellä tai kasvotusten.

Erityisen iso kiitos Lordille, että näinkin pitkään jaksoit vetää Foolssia eteenpäin pitäen lipun aina korkealla.

Pitkästä aikaa itsekkin tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu, kun olin vähän kokeillut runea uudestaan.

Harmi vaikka tosiasia, että mikään ei kestä ikuisuuden. 

Tuskin olisin nauttinut runen pelaamisesta niin paljon aikoinaan jos lese aka kriseetto ei ois käskenyt liittyä foolssiin. 😅

Mut olihan meillä pojat hauskaa. Sodat ja kaikki eventit, mahtui sinne muutama karaokeiltakin 😁 

Kiitokset kaikille. 

On 4/12/2020 at 8:24 PM, Iluriini said:

Pitkästä aikaa itsekkin tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu, kun olin vähän kokeillut runea uudestaan.

Harmi vaikka tosiasia, että mikään ei kestä ikuisuuden. 

Tuskin olisin nauttinut runen pelaamisesta niin paljon aikoinaan jos lese aka kriseetto ei ois käskenyt liittyä foolssiin. 😅

Mut olihan meillä pojat hauskaa. Sodat ja kaikki eventit, mahtui sinne muutama karaokeiltakin 😁 

Kiitokset kaikille. 

Voi jeesus sinäki oot elos =D Mites lese

5 hours ago, Lrd said:

Voi jeesus sinäki oot elos =D Mites lese

Haha. ;D Hyvin kai sillä rullaa. Muuttanut pk-seudulle. 

Pitääpä yrittää jokupäivä tulla joriseen johonkin chattiin. 👍😁

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...