Jump to content
Lrd

End of an Era (2004-2019)

Recommended Posts

En ite ollu klaanis kauaa (noin vuoden 2016-2017), ja useimmiten sain kuulla kuinka laiskasti tein hommia ja kuinka paljon mulla oli IRL ongelmia oli ne sitte koulun kanssa, frendien, perheen tai minkä vaan muun jutun kanssa niin tää community teki jokasest päiväst silti paremman. Harmi että hommat päätty mun osalta Foolsissa huonosti mut silti täältä jäi käteen vaan hyviä muistoja, neuvoja, kavereita ja arvostus jengille.

Best of the best 🇫🇮 👍

Taatuh summas aika hyvin minunki ajatukset. Itsellä on pelkkia hyviä muistoja klaanista ensin Rkofissa ollessani ja myöhemmin myös Foolsissa.

Kiitos kaikille, harmi kun piti tämäkin päivä nähdä mutta klaaniskene on kuollut.

Joo iso kiitos kaikille munki puolest! Viimeaikoin tosi inactive ollu tai oikeestaa pelaamattaki kokonaa jo pitemmän aikaa, nyt ainakaan ei ole syytä palata pelin pariin.

2006vuodesta lähtien suomi klaaniscenessä mukana ollleena on kyl aika korkee aika pistää pillit pussii :D Mahtavia kokemuksia sai foolssista, perus dedispsykoosit Tessus on kyl jotai mikä tulee aina jäämää mielee.

Kyllähän se mielen vetää haikeaksi, kun viimeinen jättiläinen tulee tiensä päähän. Runen klaaniskenessä mukana oleminen on ollut sellainen etuoikeus, että mikään muu peli ei ole koskaan tarjonnut yhtä hienoa kokemusta - ja sen voi varmuudella sanoa että mikään muu peli ei myöskään tulevaisuudessakaan tule tarjoamaan lähimainkaan yhtä hienoa asiaa. Olisin heti valmis tarjoamaan vasemman kivekseni ja munuaiseni, jos vielä olisi pystyssä sellaisia asioita kuin kilpailevat suomiklaanit, Suomiliitto ja wildu/peli ylipäätänsä siinä kunnossa, mitä se parhaimmillaan oli. 

Kiitokset Foolsille siitä isosta kontribuutiosta, mitä se klaaniskenelle tarjosi. Itse olin jäsenenä muutaman kuukauden vuonna 07 sekä OSRS 15-17 välillä, joka oli tosi mukavaa aikaa. Harmi tietysti, että suurin osa kilpailevista klaaneista (DI, Vr ym) putosi kelkasta pois niinkin äkkiä, ja skene siirtyikin sitten kokonaan p2p-puolelle. 

Uskomatonta kun ajattelee kuinka kauan rkofin kaatumisestakin on jo aikaa vierähtänyt. En sillon olis millään uskonut että pelin parissa viettäisin vielä aikaa vuonna 2019, mutta suomiklaaneissa tunnettu yhteisöllisyys on vaan niin hieno asia ettei sitä voinut jättää, tässäkin klaanissa jengi teki juttuja yhdessä eikä usko ja huumorintaju horjunu vaikeinakaa hetkinä.

Kova työ sitten palkittiinkin viime vuosina kun Fools osoitti olevansa klaaniskenen ehdoton ykkönen kaikilla relevanteilla mittareilla. Klaaniskenen tehdessä kuolemaa ja viimeisten dedisturnausten loputtua oli hyvä päätös sulkea tässä kohtaa. Katse tulevaan ja mikäpä sen parempi paikka lopettaa kun huippu.

Surullistahan tämä kun klaaniskene tuntuu päättyvän viimeistään tähän.

Dedis-turnaukset jätti kyllä parhaat muistot runesta viime vuosilta.

Kiitos kaikille! ❤️

Huikee runi oli, iso käsi ja kiitos kaikille foolsin runnenörteille 🙏

Kiitos hyvistä muistoista. Pitäkää kaikki lippu korkeella. 😛

Aika monta vuotta sai nauttia mukavista pelihetkistä saman pelin ohessa. Ja nimenomaan peliä tuli pelattua yhteisön/klaanin takia ja mikäs sen parempaa. Isot kiitokset Lrd:lle ja Eomerille, että jaksoi hommaa vetää niin monta vuotta. 

Hyvät jatkot jokaiselle ja nauttikaa elämästä.

Isot kiitokset kaikille, oli hauskaa vaik en kovin pitkää glaanis kerenny ollakkaa

Pest Control pilasi RuneScapen, sen jälkeen peliä pelattiin vain nostalgiasyistä. Kiitos muistoista ja hyvää jatkoa kaikille

Pienellä viivellä tutusti tähänkin törmäsin, mutta pakko tulla silti sanomaan omat terveiset ja kiitokset.

Itse liityin Foolsiin vuonna 2007 ja olin aktiivisesti toiminnassa mukana siihen asti, että olisi pitänyt jaksaa tehdä oldschoolin puolella ukko uusiksi. Vaikka pelaan vielä tänäkin päivänä enemmän tai vähemmän runekolmosta, niin se oli ylitsepääsemätön etappi. Välillä on harmittanut, koska klaanitoiminta oli kuitenkin hauskaa ja mitä teidän toimintaa joskus foorumeilta seurannut, niin palkitsevaa menestystä tuli myös osrs aikakaudella.

En osaa sen paremmin nyt tähän tiivistää taikka avata ajatuksia, sen verta paljon vuosien varrella tapahtui Foolsin kanssa, että äkkiseltään mitään ei tule ulos. Haluan kiittää kaikkia niitä Foolsin toiminnassa mukana olleita, joiden kanssa on tullut oltua tekemisissä. Jokaisen panos on ollut merkittävä, kun niitä wildu/cwa/bh voittoja aikoinaan haettiin. Sanoisin, että oma kruununsa, mitä olen monta kertaa katsonut taakse päin, on ollut meidän pitkäaikainen piikkipaikka organisaation osalta koko klaaniskenessä. Me oltiin periaatteessa voittamattomia, kun tasapäin lähdettiin sotimaan. Se kertoi siitä, että jokainen joka oli mukana, oli mukana 100%:sti. Ei oltu puolivaloilla vaan annettiin se hetki yhteiselle toiminnalle koko panoksella. Arvostin sitä jo aikanaan, mutta kun sitä on myöhemmin purkanut mielessään, mistä kaikki menestys johtui, on oppinut arvostamaan vielä enemmän. Yksi hyvä muisto ja hetki Foolsin aikajanalta kuvamaan tätä lienee Jagex cupin voitto vuonna 2010. Ei nämä menestykset itsestään tullut.

Ja uskon tässä kaikensa antamisessa olevan juurisyy sille, miksi Fools ei ollut vain normaali klaani ja pysyi pystyssä läpi vuosien. Siitä tuli yhteisö, jonka jäsenet olivat valmiita antamaan aikansa ja energiansa yhteisille päämäärille, koska se antoi enemmän takaisin, mitä otti.

Lopetan tämän viestin nyt viimeiseen kiitokseen kaikille osallisille. Toivon onnea tulevaisuuteen teille kaikille. Hevisauruksen "Viimeinen mammutti" saa nyt kelvata fiilistelybiisiksi.

Se parivuotta minkä itekki olin mukana oli kyl huikeeta aikaa, armeijan jälkeen piti tulla takas mutta sitten elämä vei ja se jäi. Ilmeisesti vielä kuitenkin dominoitte scenee ja näytitte lapsille, että suomalaiset määrää.. myös velhopelissä 👍 

Kaikkea hyvää jokaiselle, mihin ikinä elämä viekään niin muistakaa pitää jeesus mielessä ja housut jalassa 🧙‍♂️🇫🇮

Harmi lukea moista kun itse taas peliä aloitellut pelaamaan, haaveissa oli päästä taas mätkimään, katsotaan nyt jaksaako tätä sitten aloitellakaan uudestaan.

Kaikki kunnia Lordille että jaksoi ottaa porukan vetäjän roolin aikanaan, jos muisti pelaa niin aikalailla vuonna 06(?)

Kenestäkään muusta siihen hommaan ei olisi ollut, satapäinen apinalauma vedettävänä...

Onnea tulevaisuuteen itse kullekin, grindaustaidot työelämään löytyy harrastuksen takaamana jokaiselta.