Jump to content
Lrd

End of an Era (2004-2019)

Recommended Posts

7 vuotta, vuonna 2k12 rkofin kaatumisen jälkeen tänne siirtyminen sai kyllä pysymään tässä pelissä. Parhaimmat muistot jää kyl jokakertasista dedispsykooseista joita podettiin porukalla aina säännöllisin väliajoin ja nää oli niitä turnauksia jota aina odotti. 

Kiitos teille jotka jaksoitte meitin kissajuttuja kuunnella ja pahoittelut teille keitä ne vaa vitutti.

Lopuksi viimeinen spoiler (joita porukka alkanu jo levittelee smh):

Spoiler

KISSAT KOIRIA XD

Vaikken koskaan oo Foolssin jäsen ollutkaan, niin halusin tulla antamaan tänne teille sen kunnian minkä te ansaitsette, varsinkin koska koko Suomiscenen (ja melkeen jopa klaaniscenen?) maaginen liekki taitaa hyvin pitkälti sammua tähän lopullisesti.

Yli kymmenen vuotta sitten 2008 alkuvuodesta kun liityin RkoFiin ja klaanisceneen täytenä ensikertalaisena onnistuitte näyttämään mulle ja vakuuttamaan mut siitä mitä tarkottaa olla taitava ja organisoitu klaani, vuosien varrella oon kokenu teitä vastaan riemukkaita voittoja ja karvaita häviöitä, niin arvostusta ja pelkoa teitä kohtaan, sekä oon saanut kunnian olla osallisena yhessä teiän  deadman turnauksessa. Nyt vielä menneenä viikonloppuna osotitte että ootte tätä peliä suurempi yhteisö, ja mun mielestä se on aivan huikeeta.

Oon tässä omilla eläkevuosillani seurannu tätä teiän OSRS meininkiä, kattonu deadmanturnauksia ja mitälie PvP-turnauksia, ja mun mielestä teiän meininki on ollu siistiä, ja oon tykänny varsinkin siitä että teillä on ollu kokoajan kunniakas meininki. Lisäks se että Foolssista tuli hyvin pitkälti koko Suomiscenen kohtauspaikka kaikkien antiikinaikasten rivalryjen jälkeen, ja että kaikki vanhat konkarit niin Foolssista, NG:stä, RkoFista kun muistakin klaaneista yhdessä uusien veijarien kanssa on pystyny rakentamaan näin hienon ja ylivoimasen klaanin on ollu hienoo seurattavaa.

Kai te teette jonkun kunnon ending-videon mihin tulis vuosien varrelta teidän highlightteja? 

En voi muutakun kiittää ja kumartaa siitä kaikesta mitä ootte tehny tässä pelissä ja Suomiscenessä, ja toivon teille kaikille onnea matkaan minne ikinä meettekin 😊

Kiitos jokaiselle foolsilaiselle joka vuosien varrella otti minutkin vastaan, muistelen lämmöllä aikoja jolloin fools oli pikkunaperon mielestä äärettömän pro klaani joskus jo 2005-2007 aikoina kun vielä lapioin paskaa hiekkalaatikolla.

Tämän jälkeen onnistuttiin jopa hetkellisestä tiputtaa fools suomiklaanien f2p run in ykköspallilta NG:n kanssa, mut lopulta foolsin vahva perustus osoittautu muita suomiklaaneja vahvemmaks ja taisi olla ainoa suomiklaani joka osrs:n tultua oli enää millään tasolla olemassa.

#fools

Kutsukaa toki mutkin miiteille 😆

Aivan mahtavat vuodet omalta osalta ollu mitä oon  Foolsissa kerenny olemaan. En pysty ees kuvailemaan kuin hienoa porukkaa täällä on, kiitos kaikille. Toivon että miittejä tulee vielä monta vielä jatkossa. ❤️

Monet hyvät hetket tuli koettua tän porukan kanssa, joskus puolesta ja joskus vastaan. Lakki päästä.

Sori että olin paska ja perseilevä member.

Erityisesti kaksi ensimmäistä vuotta 2009-2010 Foolsissa oli sellaisia aikoja joita vieläkin haikailen

7TQGduo.png

Ehtinny seurailemaan foolsin menoo hemmetin kauan ja silti olin vaan murto-osan omasta scape ajasta foolsissa mutta ylivoimasesti parhaan. Iso kiitos kaikille ja toivottavasti nähdää pian taas.

Sanattomaks vetää, vaikka enoo klaanissa kerennytkään kuin 9kk olemaan nii silti tää kyl pistää koville😭..

Foolsiin liittyminen oli ehdottomasti paras valinta minkä olen tehnyt! Tästä jää käteen parhaat muistot! Mega kiitos kaikille että sain olla mukana tässä touhussa🙏

Mökki, aivan sairaan upee kokemus, iso kiitos kaikille jotka tuli paikalle ja kiitos kun järjestitte meille tän tapahtuman!

#FAMILY

#FOOLS ON MY CHEST❤️

Paljon on mitä vois sanoa omanki täällä vietetyn ajan jälkeen... mutta jätän toistaiseks kaiken sen pois korostaakseni vielä tätä yhtä asiaa:

Klaaniscenen ja RuneScapen päivät on vääjäämättä luetut. Nettipeliks tää on säilyny hyvin pitkään pystyssä ja aktiivisena, mutta ennemmin tai myöhemmin sen aika koittaa, niin ku on käytännössä jo jonkin aikaa sit clan scenelle tapahtunut. Jotta me vältettäis sama lopputulema, pitää tehä kunnon irtiotto pelistä kun siitä vielä on ponnistusalustaks. Cruise ja mökki on ollu hyvä alku tälle.

Oli se sit opiskelu-, työ- tai peliporukka, harvat yhteisöt on pystyny tähän temppuun että pysyis yhdessä senkin jälkeen ku se ennen pitkää päättyvä yhdistävä tekijä on ohi. Mutta vielä harvempi on pystyny siihen kaikkeen mitä me ollaan tehty täällä ja jopa irlissä.

Jos halutaan että Fools ei oo sidoksissa skenen kohtaloon, tää on tärkeä askel tässä vaiheessa.

Suurkiitokset kaikille näistä vuosista (ja ne kruunanneesta ikimuistoisesta mökistä), ja toivottavasti niitä on vielä edessäkin.

Vai että tällasta täällä tänää.

Kiitos kun sain olla osa foolsia pienen pätkän ajan, hyviä muistoja jäi.

Kiitos myös hyvistä suorituksista noissa viime vuosien DMM turnauksissa, finaalit ollu tosi hyvää viihdettä (luk.ott. Jagexin kusemisia) ja kyllä se tuntu aina helvetin hyvälle nähdä teidän voittavan! Tuntu jopa siltä että olisin ollu itekki voittamassa.

Pitää kattoo jos täältä Foolsista joku porukka alottaa classic wowin niin vois tulla siihen pyörimään (jos ees alotan, kaduttaa jo etukäteen mahdollisesti tuhlata tuhansia tunteja virtuaalimaailmassa.) Mut siitä aiheesta varmaa enemmä tuolla "muut pelit" foorumeilla.

Omalta osalta en kerenny olla montaa vuotta Foolsis tai edes suomiscenes kun olin kaiken maailman somppuklaaneis. Silti olin tienny Foolsin jo pitkään ja nimi herätti aina kunnioitusta. Lukuisten eri klaanien jälkeen parhaimmat muistot jäi kyl täältä, parhaimpina dmm sekoilut, clan wars dominointi, wile mätöt ja totta kai mökki oli jotain omaa luokkaansa. Kiitos kaikille jotka on ollu mukana tässä toiminnassa!

Pari kuvaa

Spoiler

Sq89gLN.png

DRHQnaL.png

UafO6Vg.png

Reilun vuoden kerkesin vain olemaan menossa mukana ja äkkiähän sekin aika meni kun kivaa oli. Kohokohtina kyllä ehdottomasti jokainen deadman turnaus. Sekä tietysti mökki. Kiitos koko joukkueelle!

Iso käsi ja kiitos kaikille joskus glaanin eteen hikeä ja runekamaa uhranneille. Toivottavasti foorumit ainakin pysyy pystyssä.

Kiitos jokaiselle. Vaikka oma kiinnostus romahti aktiivisen klaanisotimisen loputtua halusin olla silti mukana, koska te edustatte jotain niin paljon suurempaa jonka puolesta taistella. Oma ura olisi päättynyt jo 2014 rs3:sen tuhoon mutta kiitos Foolssin pääsin kokemaan vanhat hyvät ajat uudelleen. En muista milloin olisin viimeksi ollut yhtä innoissani eventeistä ja koin olevani 15-vuotias taas kerran. Kiitos.

Oli paras päätös tehä comeback peliin ja liittyä Foolsii, nyt mukana pyöriny vajaat 5 vuotta suurimman osan aktiivisena.

Harmi vaan, että pelil on pelaajii ihan pirusti, mutta klaani scene vaa kuolee ja nykytilanne on mitä on.

Näist vuosista jää vaan käteen hyvii muistoja. Deadman turnaukset oli parasta mitä koskaan tehtiin klaanina, myös päivittäiset wilen siivoukset, joka helvetin päivä juostiin GDS-Callisto-RDG väliä, tapeltiin SV/Brutalityy/AF/Liettualaisia vastaan. Myös CWA era oli aivan mahtavaa. En usko, että kaikki tykkäs siit, mut oli se vitun mahtavaa voittaa paska klaanei 3-0 illast toiseen. Yksittäiset matsit, crash warit etc.

Eiköhän peli ja klaanit oo nähty jo ja aika quittaa for good. Helvetin iso kiitos jokaselle vanhalle ja uudelle naamalle täs klaanis. Azerothiin ens kuus!